Packhelp cutii vin șampanie

Packhelp – cutii personalizate pentru vin și șampanie

Imaginează-ți un raft imens într-un supermarket, plin de vinuri de toate felurile pentru orice buget. Sticlele sunt aranjate simetric, un real vis. Cu toate acestea, dacă dorești să alegi un vin, o astfel de imagine are potențialul de a-ți crea o problemă:

Toate sticlele de vin arată similar, dar tu știi că ai nevoie de unul sec, nu prea ieftin, dar nici scump. Cu toate acestea, este dificil să găsești ce vrei doar în baza informației de pe etichetă. Scrisul e prea mic, cerneala pe alocuri neclară…Începi să îți pierzi răbdarea.  

Și ai plecat acasă cu aceeași sticlă de vin pe care o cumperi de 10 ani. 

De ce este această scenă relevantă pentru marketeri? 

  1. O etichetă încărcată este un mare NU – keep it minimal.
  2. Elementele grafice cu struguri aurii și titluri în italic dau cumpărătorului senzația că de fapt, nu contează ce produs vor alege în final, deoarece totul arată copy/paste.

Ce este de făcut? Ambalează deștept și atribuite elemente personalizate de brand pentru ca vinul tău să nu se piardă în peretele de la supermarket, ci din contră, să atragă atenția.

Poți face acest lucru printr-o simplă etichetă? 

Nu.

Cum ar fi dacă sticla de vin pe care o cumperi vine nu doar cu informațiile generale care trebuie oricum să fie acolo prin lege? De exemplu, sugestii de servire și de ce nu, puțin despre podgoria din care provine. Imaginează-ți o cutie de vin cu textură fină, puțin metalizată în culorile vinului tău, un burgundy care captează lumina – un design minimalist și personalizat doar cu grafica ta de brand. O siglă în relief să completeze experiența de produs și bineînțeles, toate detaliile pe spate. 

Vin spumant, șampanie, prosecco…la cutie?!

Când auzi vin la cutie, probabil că te gândești automat la varianta mai ieftină pe care o găsești la market sau la sesiunile de băută pe care le trăgeai în adolescență pe la petreceri. 

Cum sună o sticlă de șampanie Moet care vine ambalată într-o cutie premium? Scump și pretențios? Clar, dar sună și foarte bine. 

Dacă te ocupi cu comercializarea de băuturi alcoolice, este timpul să îți regândești modul de abordare a clientului. Începe cu strategia de marketing și abordează consumabilele de ambalare cu încredere. Oferă variante 

De la Green Deal încoace, am început să ne uităm mai responsabil la ce consumăm când vine vorba de ambalaje. Termeni precum sustenabilitate, eco, bio și toate cele nu mai merg fără certificări și dovezi concrete, în special pentru cei care operează B2B, unde verificările sunt la sânge. 

Dacă vrei să înveți să identifici fenomenul de greenwashing, citește articolul Packhelp de aici.

Un prim pas este comunicarea transparentă prin imprimarea de simboluri eco pe cutia de șampanie sau de vin. De unde provin strugurii tăi? Care este procesul de fabricație? Ce faci diferit față de competitorii tăi? Informațiile acestea fac diferența între sticla de cabernet de pe al treilea rând și vinul tău. 

Al doilea pas este anticiparea îndeplinirii unor nevoi, de exemplu: o cutie personalizată de șampanie pentru revelion, majorate sau pentru orice alt tip de aniversare. Crearea unor ambalaje de ocazie cu ajutorul Packhelp vor adăuga un segment important la consumatorii tăi. 

Acum că ai prins ideea, de ce nu îți încerci imaginația cu un instrument de editare online rapid, de ce nu cel de la Packhelp? Ești doar la un pas de a crea acel ambalaj statement care îți va scoate produsul din anonimat?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *