gustări rapide sănătoase

9 gustări rapide și sănătoase pentru o seară de film perfectă

Va imaginați o seară de film fără popcorn la microunde și nachos-ul cu sosurile chimice din comerț? Noi da, deoarece avem câteva recomandări de gustări rapide și sănătoase, dar și gustoase pentru o seară perfectă de film.

Hai să vedem despre ce este vorba.

Edamame la tigaie cu parmezan si usturoi

Edamame poate să fie mult mai gustos decât clasica rețetă (simplu, cu sare). Îl putem prepara într-un mod delicios și crunchy cu usturoi (sau pudră de usturoi) și parmezan.

Rețeta de edamame o găsiți aici.

Năut copt cu diferite condimente

Presupunem că majoritatea mănâncă năutul în salată sau humus. Ce credeți? El este genial făcut la cuptor, împreună cu niște condimente parfumate, de pildă, boia iute, ardei iute sau curcuma.

Rețeta de năut copt, crocant și picant o găsiți aici.

Rondele de cartofi dulci și copți cu guacamole

O altă combinație de gustare sanatoasă, dar și rapidă sunt cartofii dulci la cuptor cu guacamole, în loc de chipsurile de tortilla. Cartofii îi puteți tăia rondele, iar sosul îl puneți deasupra.

Rețeta de cartofi dulci cu guacamole o găsiți aici.

Felii de mere coapte cu unt de arahide

Probabil nu este nevoie de vreo mare introducere aici, doar tăiați merele rondele, le băgați la cuptor până când sunt ușor colorate, iar după aceea puneți unt de arahide deasupra. O să va lingeți pe bot după, promitem 🙂

Iaurt grecesc cu cereale și fructe de pădure

Un alt snack sănătos și delicios, proabil și bine cunoscut este iaurtul grecesc, amestecat cu cereale și fructe de pădure. Dacă nu doriți una din cele două, va puteți juca un pic cu rețeta și să schimbați ce doriți.

Cipsuri de sfeclă roșie și sare

Foarte simplu, sănătos, gustos, rapid, tot ce trebuie. Tăiați sfecla rondele, presărați cu sare și băgați la cuptor până când sunt crocante.

Rețeta de cipsuri de sfeclă roșie o găsiți aici.

Bruschete cu humus cu roșii, ceapă verde și usturoi

Nu putem discuta despre rețete rapide și gustoase fără să nu menționăm bruschetele. În varianta cu humus și o mică salată de roșii, ceapă verde, ulei de măsline și usturoi.

Rețeta de bruschete o găsiți aici.

Mix de nuci, aluje, caju și migdale

Migdale, fistic, nuci, caju, nuci pecan, nuci de Macadamia, alune de pădure, alune. Simplu, nu? Încercați să le consumați pe cele crude, nu prăjite.

Popcorn homemade (nu cel la microunde)

Intră popcornul homemade în categoria acestor gustări rapide și sănătoase? Categoric.

Ideea este să le faceți voi acasă, fără adaos de ingrediente nesănătoase precum cantitățile industriale de sare sau E-uri. Dacă nu știți cum, aruncați un ochi aici.

Dacă nu sunteți convinși de aceste gustări rapide și gustoase, vă recomandăm să căutați aici articolele noastre din zona de Food unde găsiți locurile unde puteți comanda cea mai bună pizza sau burgeri din București.

Citiți și: 5 motive pentru care ar trebui să folosești un fitness tracker și 7 aplicații de fitness pentru cei ce nu au timp să ajungă la sală

Sursă imagine: skinnyms.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.